2009. szeptember 18., péntek

reggelvantöbbetnevárjatoktőlem.. ˘˘

de régen írtam blogot. pf na mind1.
szóval igazából semmi olyan extra dolog nem történi velem.
a suli rendessen is elkeződött, minden különórám nagyából megvan h mikor lesz.
a telomon van ebuddy, szal most tudok msnezni emberi időben is :D
tegnap osztály kirándulni voltunk Sopronban vagyis 2órát sétáltunk sopronszitíben.
utánna meg rajzom volt, és hát a tanár szerint egyre jobban megy, de szerintem minden nappal pocsékabban rajzolok.
épp korai dalömlést nézek MTV-n, ebből is látszik, hogy milyen hulla vagyok.
este CSUdajó volt... Csuval voltam 'mozi'ban.. :D
ma meg megyünk Fszm-i búcsúba Orsi, Csu meg én :D
elötte meg shoppingolni megyünk SCS-be. .<3
anyu meg apu Madridban vannak szal freedom :D  vesznek nekem széép Adidas cipőt, meg vettek nekem a reptéren Thomas Sabo-s bogyos karkötöt.. :D

ez is egy értelmesre sikeredett bejegyzés. O_o
Salut!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése