2009. november 9., hétfő

Do you know your fucking enemy?!

hátigen.. te tudod?
mert oké h mindenki utálja az egész világot de mi ennek az értemle?
körülbellül 2éve éreztem magam igy. MCR-t hallgatam éjjel-nappal és olyan világfájdalmat éreztem mint más 50évessen. koránérőtipus. persze. ma már nagyon nem értem mi volt az. néha elgondolkozom, hogy mit csinálok is én valójában? mert vagy hogy értelmetlennek tűnik minden apró probálkozás.
valahogy elegem van ebből az életből ami  most van.nem mintha rossz életem lenne csak nem az enyém. mások életét élni viszont nem igazán jó..
az az igazság hogy néha szeretnék a földtől elrugaszkodott művész lenni akit nem zavar a többi ember naivsága vagy akár a többi ember cinizmusa vagy primitévsége. mertigen zavar. zavaró, hogy nem veszik észre sokan milyen gyerekes nagyképű önző seggfejek.. és ami még ennél is jobban zavar hogy én is tudok ilyen lenni.


xo V

ps: az érlembetlen bejegyzésekért bocs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése