2009. november 1., vasárnap

szünet.volt.

szoval. elég rég nem irtam semmit a napjaimról szól röviden tömören összefoglalom az eddigieket.
voltam Pesten ilyen oldtájmer shown. utánna győri Árkádban. múlthétvégén Mercédesnél aludtam.
meglátoggattam a fogdokit meg a szemészbácsit, a titkárnőjét Katinak hívják.. oké ez most elég furán hangzik, de páran tudják h miért poén(?!).. amúgy nemhordhatok kontaklencsét szóval szemüveget csináltattunk.
Sopronban azért elég gagyi a válasznték, egy emporioarmani mellett döntöttem, amit meg is kapok szerdán.
reménykedem benne, h nem fog annyira szarul állni. majd teszek fel vmi képet.
a szünetben elég sokat voltam rajzolni. Sanyi bácsi már le is spanolt Mercivel és megbeszélték h ő lesz az egyik modellem, mikor portrét fogok rajzolni.. hurrá. :D
Whiteout.. az egy naggyon jó film. kötelező megnézni..! 

tegnap egész nap itthon döglöttem vagyis egész délután merthogy délelött Parndorfban voltunk anyuval meg a szentmiklosi temetőben.. és idén elmaradt a hagyományos helovinibeöltözünk dolog.. és hiányzott is.
na majd jövöre én tartom :D

a ma reggelem is izgi volt. legyen annyi elég hogy SOHA ne ugy keltsetek fel hogy rámugrotok.. okéé ?!

PS: hallgassatok Rewind-ot! <3

if you love somebody.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése