2009. április 15., szerda

first day..

hát ma volt az első sulinap.. basszus 7-33kor keltem full komássan felöltöztem..ésés pont idöben 7-57re odaértem, erre jött az igazgatóhelyetes, hogy nem lesz elsó óra..FUCK..
2.,3.óra tesii 4.,5.óra templom 6.óra elmaradt,7. meg néémet..
1. órában mászkáltunk a városban..6.ban meg suli után Deákon nyomultunk..XD
poén volt az egész.. Mercii Dodo meg dodohaverBence..
storyzgattunk meg ilyenek.. kb 15.45ig vtunk ott..

itthon tanultam vmennyit írtam fizika puskát meg rajzoltam...
RAINBOW WORLD.öt XD

este néztem LA INKet.. benne volt FRANKIEEBABY a nagypapáját tetováltatta magára..
ö is zenész csak ő dobol..

most meg Odaáát..

tegnap vettem tök állat polókat..meg háundemes hajgumikat meg Retro napszemcsit.. (:

na píísz..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése