2009. április 19., vasárnap

Sunday.

Tegnap NAGYON unalmas vt a party.. 5ödöltünk országvárosoztunk meg kinevet a végéneztünk..
Gábor nyert 5ödölöben, 1x meg én Ádi ellen abszolút győzelembe.. XD
utánna országvárosoztunk.. azt csak 3an, Gábor, Nikola meg én..
má olyan szinten pihentek vtunk, hogy tárgyhoz ilyeneket írtunk, hogy vodkásüveg,írviszkisüveg vizeszsömi, ubisarcpakolás , nyáll.. aligbetegek..
utánna szkrábölöztünk vlona, csak má mikor kihuztuk a betüket untuk..
aztán jött az újítás KI NEVET A VÉGÉN..
szövedkeztünk Ádi ellen.. hú, hogy lealáztam mindenkit... XDXD
kb 1kor értünk haza, és du.2kor mentünk..

ma meg punnyadok itthon.. gépezek tanulok.. meg vettem mamának cukibabásvirágos könyvet a névnapjára... még hajatmosok. azt sztem talizok Merciivel, miután levittük a Papát...


písz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése