2009. április 13., hétfő

szünet.

ma elmentek anyáék Havannah-ba.. szal 3hétig FREEDOM.. de attól még hiányozni fognak..anyaa. <3
ma vhogy mindenkit szeretek..

elkezdtem Supernat.(Odaát) 1.évadot nézni.annyira aww.

AdamII. összes fejezet meg I'm ok fejezeteket olvastam, mer háát ugye 2hónap eltiltás után lehet pótolni..
meg alap, LA INK.. <33>
az előbb meg Comedyn néztem Family Guy-t.. most vt az a rész, h "kövér nővel jobb a szeksz" XD
annnyi koffein van bennem,h nem hiszem,h mostanában aludni fogok..insomniás parszt vagyok..

olyan szinten pihent vagyok, Britney filmet nézek a poén!-on.. süllyedek...

holnap megyek Árkádolni Győrbe és csorgatom a nyálam az ED HARDY cuccokra.. annyira aláznak, hogy szétfolyok..meg veszek színes PCket.. elvileg szombaton lövünk Doromnak..


na ha eszembe jut még vmi írok.. meg ezentúl sürűbben fogok írni..


peace&love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése