2009. augusztus 24., hétfő

Louis,Paul.. TRIXI

szombaton volt Madonna koncert Budapesten. szóval már reggel elindultunk.

Az ArénaPlazaban kajoltam a Subway-ben. Utána megnéztük a Nászajánlatot, amin szakadt mindenki, mondjuk én már másodszorra láttam, de azért jó volt.

A koncert a KincsemParkban volt, oda Metroval mentünk. A bejutás kész katasztrófa volt.

Vagy 50x ellenőrizték a jegyemet, majdnem visszaküldtek, de végül beengedtek. =D..

Az előzenekar Paul Oakenfold volt. Kb. 8kor kezdődött, elég jó volt.. vagyis tetszett. volt When love takes over, Bom Bom Pow, I know you want me meg ilyenek ..

Madonna meg kb. 10kor jött ki. A koncert maga elég jó volt, Londonhoz képest sokszor kiszolt h Budapest meg Hungary.. még mosolyhott is!!. az tök teccett, hogy Jackson-t is berakta.. eléggé bírom. R.I.P.

Amúgy annyira nem szeretem Madonnát, de a kritikákkal nem értek egyet.. aki kritizálja, az csinálja ugyan azt 50valahány évesen mint Madonna.. na erről ennyi.

Tegnap jött hozzám Trixi. =D tök örülök neki. Ma megnéztük a Másnaposokat, meg egyfoltában GilmoreGirlst nézünk.. a könyvesboltban vettem egy überfasza könyvet.!!

Vigyázz, olasz! ha látod vedd meg!

Vado.. Ci si becca in giro!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése