2009. augusztus 25., kedd

Everybody wants to be Italian.


Trixivel 1ig pizsiben TV-ztünk, aztán elmentünk mozizni.
Megnéztük a Nászajánlatot. Mondjuk már 3.szorra láttam de azér poén volt h csak 2en voltunk az egész teremben. Az utált reklám-előzetes egyvelegben láttuk az Everybody wants to be Italian-t és gondoltuk megnézzük azt is.

Tehát a Nászajánlat után beültünk rá. Abban a teremben megint csak ketten voltunk.
Nagyon olasz film volt. Tetszett. Az alaptéma, hogy minden kapcsolat hazugságokon alapszik. Talán még jobb volt, mint a Másnaposok, amit tegnap este láttunk. Mondjuk eléggé bírom Bradley Cooper-t szóval a Másnaposok-ban a színészeket jól eltalálták.

Megint megvettem a Pírszinget a kígyónak-ot . Mivel, hogy terjesztem az igét kölcsön adtam valakinek és kb. már soha nem fog hozzám visszakerülni.

Meg akarom venni az Alpha Dog-ot DVD-n . Igen, ez az a film, aminek Justin Timberlake a főszereplője. Aki szerintem pasi.

Amúgy GilmoreGirls-t nézünk most is. Ez az egyik legjobb sorozat. Imádom.


Allora stammi bene!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése