2009. augusztus 21., péntek

Vienna.. 2

Ma voltam a KHM-ben Bécsben és imádom. Olyan monumentális és elképesztő. Rubens, Rembrant és még egy csomó hihetetlen művész müveit láttam.  STARBUCKS-os light fahéjas mocha Frapuccinoval a kezemben még mászkáltam egy csomót. Az egyik utcában nem tudtam merre nézzek. Mondom jé TommyHilfiger erre jobbra nézek Gucci balra Bvlgari aztán D&D meg Chanel, LV. igen Louis drágám is ott volt Giorgo-val (armani.) karölte.. Kicsit tovább meg még egy Starbucks. én meg omg. csak képzelödsz Vivi.! Vele szemben a píszjeles ékszerboltból kaptam anyától egy türkiszcoversecsukalógót a lógósbigyós karkötömre. A converse jel helyett písz jel van. :D. Ja meg ott láttam karácsonyiajándék alapanyagokat..

Most épp a tűzijáték hangjait hallgatom.elötte vmi berekedt pasi énekelte h so good.tü tü. so goood. tü tü. Aszterix fíling. Holnap rakom a képeket AZ UTCÁRÓL..

písz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése